Wpływ rozwoju Internetu i Electronic Commerce na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wpływ rozwoju Internetu i Electronic Commerce na małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce.

Abstract

Problem badawczy: zbadanie stanu świadomości oraz próba przedstawienia stanu obecnego wykorzystania nowych technologii, perspektyw rozwoju rynku oraz wzajemnego wpływu na siebie przemian technologicznych związanych z wprowadzeniem w sektorze MSP technologii internetowych oraz wejściem firm sektora MSP na nowo tworzony rynek Electronic Commerce. Cele pracy: zbadanie wpływu, jaki Electronic Commerce oraz Internet wywiera na działalność MSP oraz próba przewidzenia ich przyszłego wpływu, związanego z rozwojem technologicznym i jego rynkowym wykorzystaniem. Hipotezy badawcze: wpływ inwestowania oraz wykorzystywania technologii Electronic Commerce i Internetu na działalność przedsiębiorstw, a w szczególności na takie jej aspekty jak poziom i dynamika zatrudnienia, przychodów oraz zysku. Zbadany został także wpływ nowoczesnych technologii na przezwyciężanie barier geograficznych, czego miernikiem został odsetek partnerów w dużej odległości od siedziby przedsiębiorstwa.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Thesis, nostrification
Type:
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Language:
Polish
Publication year:
2004
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 229 times

Recommended for you

Meta Tags