Wpływ typów skrzyżowań w sieci ulic na sprawność funkcjonowania transportu indywidualnego w miastach średniej wielkości
Abstract
Referat dotyczy określenia wpływu rozwoju motoryzacji na funkcjonowanie transportu indywidualnego miast średnich. Analizy przeprowadzone zostały na przykładzie miasta teoretycznego o promienisto-obwodnicowym układzie geometrycznym sieci ulicznej. Autor podjął próbę uzasadnienia tezy, iż prawidłowa lokalizacja poszczególnych typów skrzyżowań w zależności od odległości do obszarów centralnych powoduje poprawę sprawności układu ulicznego miasta. W końcowej części przedstawiono wstępne wyniki wpływu typu skrzyżowań w sieci ulicznej na wybrane miary jej sprawności.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ, SERIA: Budownictwo
pages 445 - 454,
ISSN: 0434-0779 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Oskarbski J.: Wpływ typów skrzyżowań w sieci ulic na sprawność funkcjonowania transportu indywidualnego w miastach średniej wielkości// ZESZYTY NAUKOWE POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ, SERIA: Budownictwo. -., nr. 1559, z. 95 (2002), s.445-454
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 107 times