Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej

Abstract

W literaturze można znaleźć wiele opisów skuteczności i efektywności narzędzi komunikacji marketingowej. Autorka odnosi jednak wrażenie, iż w niektórych opracowaniach autorzy stosują pojęcia skuteczności i efektywności zamiennie. Wiele publikacji opisuje wskaźniki stosowane jedynie w mediach głównych, takich jak: TV, radio, prasa oraz kino. Kryzys gospodarczy jest powodem poważnych zmian w planowaniu mediów. Organizacje chcą stosować wyłącznie skuteczne instrumenty. Dlatego warto wskazać na metody, które pomagają określić stopień skuteczności działąń stosowanych na rynku. W tej sytuacji nie można zapomnieć o mediach uzupełniających. Artykuł prezentuje wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej, takich jak: reklama, public relations, sponsoring, marketing bezpośredni, marketing szeptany oraz merchandising.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 492 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 20 - 28,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wskaźniki skuteczności wybranych narzędzi komunikacji marketingowej// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 42 (2009), s.20-28
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 319 times

Recommended for you

Meta Tags