Abstract
W artykule podjęto tematykę oceniania w odniesieniu do podstaw teoretycznych nauczania na odległość. Przyjęcie podejścia konstruktywistycznego w kształceniu oznacza zwiększenie autonomii uczących się w wielu aspektach, w tym również w ocenianiu własnych osiągnięć.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010 strony 245 - 250
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Kotarska-Lewandowska B.: Wybrane aspekty oceniania w kształceniu na odległość// Teraźniejszość i przyszłość oceniania szkolnego : XVI Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń, 22-24 października 2010/ ed. pod red. B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: GRUPA TOMMAMI, 2010, s.245-250
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 81 times