Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta
Abstract
W niniejszej publikacji autorzy przedstawili badania ukazujące postrzeganie żywności ekologicznej oraz lokali gastronomicznych przygotowujących potrawy wytwarzane z produktów ekologicznych w ramach ''zielonych linii''. Badania uzupełnione zostały o wnioski dotyczące postrzegania żywności ekologicznej na rynku europejskim oraz czynników skłaniających konsumentów do jej zakupu a także zagadnień zwiazanych z bezpieczeństwem żywności.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
no. 10,
pages 76 - 87,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. Nr 3 (2012), s.76-87
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 82 times