Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta

Abstract

W niniejszej publikacji autorzy przedstawili badania ukazujące postrzeganie żywności ekologicznej oraz lokali gastronomicznych przygotowujących potrawy wytwarzane z produktów ekologicznych w ramach ''zielonych linii''. Badania uzupełnione zostały o wnioski dotyczące postrzegania żywności ekologicznej na rynku europejskim oraz czynników skłaniających konsumentów do jej zakupu a także zagadnień zwiazanych z bezpieczeństwem żywności.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO no. 10, pages 76 - 87,
ISSN: 1732-1565
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. Nr 3 (2012), s.76-87
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 52 times

Recommended for you

Meta Tags