Katedra Zarządzania - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Zarządzania

Filtry

wszystkich: 349

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2009
Rok 2005
Rok 2011
Rok 2008
Rok 2006
Rok 2023
Rok 2007
Rok 2010
Rok 2012
Rok 2022
Rok 2021
  • AMO perspectives on the well-being of neurodivergent human capital
    Publikacja

    Existing management research and management practices frequently overlook the relationship between the above-average human capital of highly functioning neurodivergent employees, their subjective well-being in the workplace and performance outcomes. This paper calls for greater attention to the hidden human capital associated with neurodiversity by mainstreaming implementation of neurodiversity-friendly policies and practices. Drawing...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2004
Rok 2014
Rok 2018
Rok 2017
Rok 2016
  • Customer Assessment of Brand Valuation and Social Media
    Publikacja

    - Rok 2016

    The research problem engaged in this article is to determine whether contemporary consumers are able to assess brand equity in the overabundance of brands and products with similar features and qualities. The author argues that in the existing circumstances when differences between brands become insignificant the consumer is not capable of assessing their equity adequately. In order to verify the thesis the author has accepted...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Determinanty kreowania wartości marki poprzez media społecznościowe w gospodarce sieciowej
    Publikacja

    - Rok 2016

    Głównym problemem badawczym podejmowanym w pracy, jest określenie struktury czynników determinujących kreowanie wartości marki w mediach społecznościowych. Dla rozwiązania tego problemu wykonano dwa badania. Pierwsze z nich dotyczyło określenia relacji pomiędzy wartością marki a jej pozycją w sieciach społecznościowych (model BV). Badanie to zrealizowano w oparciu o metody ilościowe: analizę statystyczną danych wtórnych i danych...

  • Emocje w pracy: rozszerzenie teorii Wymagania – Zasoby w Pracy
    Publikacja

    - Rok 2016

    Podjęty przeze mnie problem dotyczy optymalnego funkcjonowania w pracy, reprezentowany przez dobrostan zawodowy, który jest kierowany przez dwa procesy: deterioracji zdrowia i motywacji. Te procesy mogą być mediowane przez emocje w kontekście pracy. Emocje są odpowiedzią na nadmierne wymagania oraz na niewystarczające zasoby organizacyjne (szacunek, rozwój kariery i pewność pracy). Emocje jako funkcja walencji i aktywacji są rdzennym...

Rok 2013
Rok 2015
Rok 2003
  • Hard and Soft Modelling Based Knowledge Capture for Information Flow Management
    Publikacja

    - Rok 2003

    W rozdziale przedstawiono najpierw złożony aparat matematyczny który może być wykorzystany w modelowaniu zarządzania informacją i oceny jej wartości w procesach decyzyjnych. Aparat ten oparto na teorii procesów stochastycznych oraz na teorii uzyteczności. Następnie, opierając się na wypracowanym modelu matematycznym, zaproponowano przejście do modelowania miękkiego. Całość zilustrowano na przykładach z obszaru zarządzania informacją.