Marka to aktywo niematerialne, które swoją wartością nierzadko przewyższa wartość całego przedsiębiorstwa. W tym kontekście, wiedza o tym, jak zarządzać tak cennym aktywem, jest niezwykle ważna i potrzebna. Kurs niniejszy opiera się o ramy teoretyczne, niemniej ma bardzo praktyczny charakter i skierowany jest to Pań Studentek i Panów Studentów, którzy zainteresowani są podjęciem wyzwania zarządzania marką w przyszłości.
CEL KURSU: przekazanie ram teoretycznych i narzędzi praktycznych do skutecznego zarządzania marką.
PROGRAM KURSU:
KLUCZOWE KOMPETENCJE: umiejętność wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce.
WERYFIKACJA TEJ KOMPETENCJI: wykłady dostarczają wiedzy teoretycznej; na ćwiczeniach pracujemy w oparciu o "case study"; weryfikacja wiedzy z zajęć polega na weryfikacji umiejętności stosowania wiedzy teoretycznej w oparciu o przypadki praktyczne i odbywa się w oparciu o metodykę "case study".
Zapraszam serdecznie do aktywnego udziału w moim kursie.
Wioleta Kucharska
Nauczyciel
Informacje szczegółowe
- WWW:
- https://enauczanie.pg.edu.pl/moodle/course/view.php?id=37816 otwiera się w nowej karcie
- Data rozpoczęcia:
- 09-02-2024
- Rodzaj dostępu:
-
ręczne zapisywanie przez prowadzącego
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 44 razy