ISSN:
0924-669X
eISSN:
1573-7497
Dyscypliny:
- automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria bezpieczeństwa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
- informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 30 | A |
2017 | 30 | A |
2016 | 20 | A |
2014 | 10 | B |
2013 | 30 | A |
2012 | 20 | A |
2011 | 20 | A |
2010 | 20 | A |
Model czasopisma:
Hybrydowe
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 6.6 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 6.6 |
2022 | 6.9 |
2021 | 7.8 |
2020 | 6.8 |
2019 | 5 |
2018 | 4 |
2017 | 4 |
2016 | 3.9 |
2015 | 4.6 |
2014 | 4.5 |
2013 | 3.7 |
2012 | 2.9 |
2011 | 2.6 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 2
Katalog Czasopism
Rok 2012
-
On evolutionary computing in multi-ship trajectory planning
Publikacja -
On evolutionary computing in multi-ship trajectory planning, Applied Intelligence
PublikacjaThe paper presents the updated version of Evolutionary Sets of Safe Ship Trajectories: a method which applies evolutionary algorithms and some of the assumptions of game theory to solving ship encounter situations. For given positions and motion parameters of the ships,the method finds a near optimal set of safe trajectories of all ships involved in an encounter. The method works in real time and the solutions must be returned...
wyświetlono 629 razy