FIRE AND MATERIALS - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

FIRE AND MATERIALS

ISSN:

0308-0501

eISSN:

1099-1018

Dyscypliny:

  • Inżynieria chemiczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • Nauki leśne (Dziedzina nauk rolniczych)
  • Rolnictwo i ogrodnictwo (Dziedzina nauk rolniczych)
  • Nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
  • Nauki chemiczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 30 A
2017 30 A
2016 25 A
2015 25 A
2014 25 A
2013 30 A
2012 25 A
2011 25 A
2010 20 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2022 4.2
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2022 4.2
2021 4
2020 3.1
2019 2.8
2018 2.2
2017 2.3
2016 2.5
2015 2.7
2014 2.5
2013 2.3
2012 2
2011 1.7

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2016
Rok 2015
  • Risks related to car fire on innovative Poroelastic Road Surfaces-PERS
    Publikacja

    - FIRE AND MATERIALS - Rok 2015

    To reduce tyre/road noise, the concept of poroelastic road surfaces (PERS) was invented. PERS is a road surface material that is porous, and at the same time, it is flexible because of the substantial amount of rubber granulate content (from 20% to 85%). The rubber and stone particles are bound by polyurethane resin instead of bitumen. It was feared that in case of fire, because of the high content of rubber and polyurethane, there...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 272 razy