ISSN:
eISSN:
Dyscypliny:
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 5 | B |
2017 | 5 | B |
2014 | 5 | B |
2013 | 5 | B |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 17.8 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 17.8 |
2022 | 12.6 |
2021 | 9.1 |
2020 | 6.2 |
2019 | 4.4 |
2018 | 3.6 |
2017 | 3.1 |
2016 | 3.8 |
2015 | 3 |
2014 | 2.5 |
2013 | 2.3 |
2012 | 1.6 |
2011 | 0.7 |
Impact Factor:
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 2
Katalog Czasopism
Rok 2019
-
Online brand communities’ contribution to digital business models
PublikacjaAbstract Purpose – There is limited research examining social drivers and mediators of online brand community identification in the context of business models development. This study aims to identify them behind the social mechanisms and present essential factors which should be applied in business models to foster value co-creation. Design/methodology/approach – Data were collected from a convenience sample of 712 cases gathered among...
Rok 2015
-
The impact of brand communication on brand equity through Facebook
PublikacjaPurpose The purpose of this study is to fill the gap in the discussion of the ways in which firm-created and user-generated social media brand communication impacts consumer-based brand equity metrics through Facebook. Design/methodology/approach We evaluated 302 data sets that were generated through a standardized online-survey to investigate the impact of firm-created and user-generated social media brand communication on brand...
wyświetlono 527 razy