Journal of Research in Interactive Marketing - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of Research in Interactive Marketing

ISSN:

2040-7122

eISSN:

2040-7130

Dyscypliny:

  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 5 B
2017 5 B
2014 5 B
2013 5 B

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 17.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 17.8
2022 12.6
2021 9.1
2020 6.2
2019 4.4
2018 3.6
2017 3.1
2016 3.8
2015 3
2014 2.5
2013 2.3
2012 1.6
2011 0.7

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 2

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2019
  • Online brand communities’ contribution to digital business models

    Abstract Purpose – There is limited research examining social drivers and mediators of online brand community identification in the context of business models development. This study aims to identify them behind the social mechanisms and present essential factors which should be applied in business models to foster value co-creation. Design/methodology/approach – Data were collected from a convenience sample of 712 cases gathered among...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2015

wyświetlono 527 razy