ISSN:
eISSN:
Dyscypliny:
- architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 30 | A |
2017 | 30 | A |
2016 | 25 | A |
2015 | 25 | A |
2014 | 30 | A |
2013 | 25 | A |
2012 | 25 | A |
2011 | 25 | A |
2010 | 20 | A |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 3.4 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 3.4 |
2022 | 3 |
2021 | 2.9 |
2020 | 3.8 |
2019 | 3.9 |
2018 | 3.3 |
2017 | 2.1 |
2016 | 2.1 |
2015 | 2.9 |
2014 | 2.1 |
2013 | 2.3 |
2012 | 2 |
2011 | 1.6 |
Impact Factor:
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 4
Katalog Czasopism
Rok 2019
-
Deformation Analysis of Geodetic Networks by Applying M split Estimation with Conditions Binding the Competitive Parameters
Publikacja -
New transition curve adapted to railway operational requirements
PublikacjaThe paper points to the limited possibilities of improving the existing situation in the area of transition curves used in geometrical layouts of the railway track. Difficulties in the practical implementation and maintenance of very small horizontal ordinates of the transition curve and the ordinates of the gradient due to cant in the initial section, appearing on smooth transition curves, were indicated. The main reason for this...
Rok 2016
Rok 2015
-
New Approach to Arc Fitting for Railway Track Realignment
PublikacjaThis article presents a new method of arc fitting for railway track realignment. The theoretical foundations are presented, along with a detailed algorithm of the iterative computational process. This method is based on solving a set of linearized pseudo-observation equations. The formulas of the functional model of the fitting problem were derived, and a special form of objective function is proposed. An iterative method for optimization...
wyświetlono 716 razy