ISSN:
0138-9130
eISSN:
1588-2861
Dyscypliny:
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
- informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 100 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 100 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 35 | A |
2017 | 35 | A |
2016 | 35 | A |
2015 | 35 | A |
2014 | 35 | A |
2013 | 35 | A |
2012 | 40 | A |
2011 | 40 | A |
2010 | 32 | A |
Model czasopisma:
Hybrydowy - czasopismo transformacyjne
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 7.2 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 7.2 |
2022 | 6 |
2021 | 5.6 |
2020 | 5.2 |
2019 | 5.6 |
2018 | 4.5 |
2017 | 4.5 |
2016 | 4 |
2015 | 4.1 |
2014 | 4.2 |
2013 | 4.5 |
2012 | 3.7 |
2011 | 3.3 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2011
-
Efficiency of European public higher education institutions: a two-stage multicountry approach
PublikacjaThe purpose of this study is to examine efficiency and its determinants in a set of higher education institutions (HEIs) from several European countries by means of non-parametric frontier techniques. Our analysis is based on a sample of 259 public HEIs from 7 European countries across the time period of 2001-2005. We conduct a two-stage DEA analysis (Simar and Wilson in J Economet 136:31-64, 2007), first evaluating DEA scores...
wyświetlono 714 razy