ISSN:
eISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- Inżynieria mechaniczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- Astronomia (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
- Nauki fizyczne (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2023 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2023 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2022 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2021 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2020 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2019 | 20 | Lista ministerialna czasopism punktowanych |
2018 | 9 | B |
2017 | 9 | B |
2016 | 9 | B |
2015 | 9 | B |
2014 | 4 | B |
2013 | 4 | B |
2012 | 0 | C |
2011 | 0 | C |
2010 | 6 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
-
otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://sciendo.com/journal/tar otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - z ograniczeniami
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
- Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 3
Katalog Czasopism
Rok 2012
-
Concept for Perfecting the Marketing of New Technologies at Gdańsk University of Technology
PublikacjaThe chapter discusses the problem of improving the use of modern marketing achievements in the development and offering of new technologies, based on the experience of the Gdansk University of Technology (PG). Were discussed the concept, features, benefits and conditions of modern marketing, as well as the essence of the new technologies and ways of transferring them from scientific research units to the economy. Presented past...
-
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
PublikacjaW rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji...
-
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
PublikacjaW referacie została zaprezentowana nowa koncepcja działań marketingowych w szkolnictwie wyższym, jaką jest zarządzanie relacjami. Przedstawione zostało uzasadnienie zastosowania proponowanej koncepcji, wynikające ze specyficznych cech usługi edukacyjnej. Zdefiniowano zarówno pojęcie relacji, jak i zarządzania nimi w szkolnictwie wyższym. Wskazano najważniejsze relacje, które szkoła wyższa powinna budować w swoim otoczeniu, ze szczególnym...
wyświetlono 201 razy