Nauczanie studentów, w jaki sposób dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi przyjmują technologie i wchodzą z nimi w interakcje - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nauczanie studentów, w jaki sposób dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi przyjmują technologie i wchodzą z nimi w interakcje

TE(A)CHADOPT ma na celu wniesienie wkładu w lepszą terapię i integrację dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. TECHADOPT będzie zachęcał studentów - przyszłych twórców technologii - do śledzenia specyficznych pragnień i potrzeb dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Nauczymy studentów jak oceniać interakcję dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z technologią. Ta wiedza pomoże im projektować najlepsze technologie dla wszystkich dzieci. W ramach prac projektych zostana przygotowane wytyczne pozwalające oceniać interakcję dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z technologią w celu dostosowania technologii do odpowiedniej grupy użytkowników. Wytyczne tę będę mogły zostać wykorzystane na zajęciach dydaktycznych dla studentów Politechniki Gdańskiej.

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
TE(A)CHADOPT
Program finansujący:
ERASMUS +
Instytucja:
OeAD-GmbH - Agentur für Bildung und Internationalisierung
Okres realizacji:
brak danych - brak danych
Kierownik zespołu badawczego:
dr inż. Michał Wróbel
Realizowany w:
Katedra Inżynierii Oprogramowania
Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie:
  • YEDITEPE UNIVERSITY VAKIF (Turcja)
  • ISTANBUL TEKNIK UNIVERSITESI (Turcja)
  • Macedonian Association for Applied Psychology (Macedonia)
  • MEDIZINISCHE UNIVERSITAT GRAZ (Austria)
  • Beit Issie Shapiro - Amutat Avi (Izrael)
  • Technische Universität München (Niemcy)
Typ zgłoszenia:
Międzynarodowy Program Edukacyjny
Pochodzenie:
Projekt zagraniczny/międzynarodowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 5 razy