Nauczanie studentów, w jaki sposób dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi przyjmują technologie i wchodzą z nimi w interakcje
TE(A)CHADOPT ma na celu wniesienie wkładu w lepszą terapię i integrację dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. TECHADOPT będzie zachęcał studentów - przyszłych twórców technologii - do śledzenia specyficznych pragnień i potrzeb dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi. Nauczymy studentów jak oceniać interakcję dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z technologią. Ta wiedza pomoże im projektować najlepsze technologie dla wszystkich dzieci. W ramach prac projektych zostana przygotowane wytyczne pozwalające oceniać interakcję dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi z technologią w celu dostosowania technologii do odpowiedniej grupy użytkowników. Wytyczne tę będę mogły zostać wykorzystane na zajęciach dydaktycznych dla studentów Politechniki Gdańskiej.
Informacje szczegółowe
- Akronim projektu:
- TE(A)CHADOPT
- Program finansujący:
- ERASMUS +
- Instytucja:
- OeAD-GmbH - Agentur für Bildung und Internationalisierung
- Okres realizacji:
- brak danych - brak danych
- Kierownik zespołu badawczego:
- dr inż. Michał Wróbel
- Realizowany w:
- Katedra Inżynierii Oprogramowania
- Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie: -
- YEDITEPE UNIVERSITY VAKIF (Turcja)
- ISTANBUL TEKNIK UNIVERSITESI (Turcja)
- Macedonian Association for Applied Psychology (Macedonia)
- MEDIZINISCHE UNIVERSITAT GRAZ (Austria)
- Beit Issie Shapiro - Amutat Avi (Izrael)
- Technische Universität München (Niemcy)
- Typ zgłoszenia:
- Międzynarodowy Program Edukacyjny
- Pochodzenie:
- Projekt zagraniczny/międzynarodowy
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 5 razy