Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji dydaktycznych 70 pracowników Politechniki Gdańskiej (PG) w zakresie
1. innowacyjnych umiejętności dydaktycznych,
2. umiejętności informatycznych, w tym posługiwania się profesjonalnymi bazami danych i ich wykorzystania w procesie kształcenia,
3. prowadzenia dydaktyki w j. obcym
poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach/warsztatach z zakresu m.in. aktywizujących metod nauczania, sztuki autoprezentacji, umiejętności posługiwania się narzędziami informatycznymi w procesie kształcenia, wzrostu umiejętności posługiwania się językiem obcym na zajęciach dydaktycznych w okresie do 31.10.2019 roku.
Rodzaje i forma wsparcia dobrane zostały adekwatnie do potrzeb uczestników i wynikają z przeprowadzonego na przełomie czerwca i lipca b.r. badania samooceny kompetencji (w formie ankiet) nauczycieli akademickich PG (przy założeniu, że 1 pracownik może uczestniczyć w więcej niż 1 szkoleniu/warsztacie). W kolejnych zadaniach projektu ujęto szkolenia dedykowane rozwojowi konkretnej kompetencji.
Informacje szczegółowe
- Program finansujący:
- Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
- Instytucja:
- Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
- Porozumienie:
- POWR.03.04.00.00-DO11/17 z dnia 2017-11-28
- Okres realizacji:
- 2018-03-01 - 2019-10-31
- Kierownik projektu:
- dr Anna Wałek
- Członkowie zespołu:
-
- koordynator organizacyjny dr Anna Elżbieta Dąbrowska
- koordynator merytoryczny Magdalena Szuflita-Żurawska
- Realizowany w:
- Biuro Biblioteki Głównej
- Wartość projektu:
- 145 799.87 PLN
- Typ zgłoszenia:
- Fundusze Europejskie [w tym Fundusze Strukturalne]
- Pochodzenie:
- Projekt krajowy
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 356 razy