Prowadzone badania zakładają analizę względnego wpływu „COBRA” na wartość marki w oparciu o media społecznościowe. W celu pełniejszego zrozumienia zjawiska, badania zaprojektowano dla kilku kluczowych marek z czterech wyselekcjonowanych branż.
Ponadto, badania są nacelowane na stworzenie zestawiania dotyczącego efektów: kreowania, kooperacji i konsumpcji treści generowanych w komunikacji w mediach społecznościowych, oraz to jak te trzy poziomy zaangażowania różnią się między sobą pod względem kontroli.
Prowadzi to do trzech celów badawczych, które w zmieniającym się środowisku komunikacji, są bardzo istotne z punktu widzenia firm, menedżerów marek, jak też uczonych.
Cele są następujące:
(1) Badanie wpływu COBRA na wskaźniki wartości marki tworzonej przez konsumentów.
(2) Określenie czy konsumpcja, kooperacja i kreacja marki oparte o treści generowane przez użytkowników mają różny wpływ na wskaźniki wartości marki tworzone przez konsumentów.
(3) Zestawienie skutków konsumpcji, kooperacji i kreacji marki opartych o treści generowane przez użytkowników, oraz wartości marki tworzonej przez konsumentów w różnych branżach.
Informacje szczegółowe
- Akronim projektu:
- PRELUDIUM
- Program finansujący:
- PRELUDIUM
- Instytucja:
- Narodowe Centrum Nauki (NCN) (National Science Centre)
- Porozumienie:
- z dnia 2013-07-23
- Okres realizacji:
- 2013-07-23 - 2015-08-22
- Kierownik projektu:
- mgr Bruno Schivinski
- Realizowany w:
- Katedra Marketingu
- Wartość projektu:
- 87 500.00 PLN
- Typ zgłoszenia:
- Krajowy Program Badawczy
- Pochodzenie:
- Projekt krajowy
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy