Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi

Celem projektu jest wypracowanie metodyki oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ dla wyboru wariantu przebiegu dróg i rozwiązań projektowych w ramach opracowywania Wielokryterialnej Analizy Porównawczej (WAP). Projekt zakłada uzyskanie następujących efektów: 1) Przygotowanie wytycznych do opracowania i przeprowadzania Wielokryterialnej Analizy Porównawczej (w tym stworzenie wzorcowej WAP). 2) Opracowanie narzędzi (aplikacja web, oprogramowanie) Narzędzia powinny umożliwiać wprowadzenie założeń/danych wejściowych, przeprowadzenie obliczeń wg ustandaryzowanej procedury oraz publikację/wydruk wyników pozwalających podjąć decyzję o wyborze wariantu. 3) Opracowanie multimedialnego podręcznika do realizacji cyklu szkoleń w formie distance learning course (cykl kształcenia na odległość) i walidacja zawartości merytorycznej oraz formy przekazu treści wraz z mechanizmem certyfikacji udziału i uzyskania kompetencji. Realizacja projektu pozwoli na podniesienie kompetencji kadry PG realizującej zadania badawcze w ramach projektu. Umożliwi również nawiązanie partnerskich relacji i wymiany doświadczeń z Partnerami - UG, PRz i PB, co pozwoli na kontynuację współpracy w przyszłości (w tym w pozyskiwaniu grantów badawczych). Realizacja projektu umożliwi również realizację prac dyplomowych magisterskich.

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
RIDII 2C
Program finansujący:
Rozwój Innowacji Drogowych
Instytucja:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
Okres realizacji:
brak danych - brak danych
Kierownik projektu:
dr inż. Marcin Budzyński
Członkowie zespołu:
Realizowany w:
Katedra Inżynierii Transportowej
Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie:
  • Politechnika Białostocka (Polska)
  • Uniwersytet Gdański (Polska)
  • Politechnika Rzeszowska (Polska)
Wartość projektu:
1 697 245.00 PLN
Typ zgłoszenia:
Krajowy Program Badawczy
Pochodzenie:
Projekt krajowy
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 71 razy