A Cross-Team Collaborative Evaluation of a CRM System - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

A Cross-Team Collaborative Evaluation of a CRM System

Abstrakt

This paper presents an analysis of an usability evaluation a CRM (Customer Relationship Management) performed by a team composed of external usability experts jointly with a CRM staff. The evaluation process differed from a classical scheme known from former projects, including some new elements resulting from a specific context of this study. These novel elements resulted in reshaping the role of the CRM system and considering it as a specific back-stage on-line service for internal customers. Discussion of lessons learned from this unprecedented study concludes the paper.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Proceedings of CHI 2013 Workshop "Made for Sharing: HCI Stories for Transfer, Triumph and Tragedy" strony 29 - 34
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Sikorski M.: A Cross-Team Collaborative Evaluation of a CRM System// Proceedings of CHI 2013 Workshop "Made for Sharing: HCI Stories for Transfer, Triumph and Tragedy"/ ed. Law E.L-C., Hvannberg E.T, Vermeeren A., Cockton G., Jokela T. Leicester: University of Leicester, 2013, s.29-34
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 102 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi