Abstrakt
This paper presents an analysis of an usability evaluation a CRM (Customer Relationship Management) performed by a team composed of external usability experts jointly with a CRM staff. The evaluation process differed from a classical scheme known from former projects, including some new elements resulting from a specific context of this study. These novel elements resulted in reshaping the role of the CRM system and considering it as a specific back-stage on-line service for internal customers. Discussion of lessons learned from this unprecedented study concludes the paper.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Proceedings of CHI 2013 Workshop "Made for Sharing: HCI Stories for Transfer, Triumph and Tragedy" strony 29 - 34
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: A Cross-Team Collaborative Evaluation of a CRM System// Proceedings of CHI 2013 Workshop "Made for Sharing: HCI Stories for Transfer, Triumph and Tragedy"/ ed. Law E.L-C., Hvannberg E.T, Vermeeren A., Cockton G., Jokela T. Leicester: University of Leicester, 2013, s.29-34
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 104 razy