Abstrakt
Rosnąca liczba wykrywanych wad kontaktowo – zmęczeniowych i jednocześnie malejąca liczba wykrywanych wad 421 pęknięcie poprzeczne spoiny termitowej powoduje, że spada efektywność badań defektoskopowych metodą ultradźwiękową, a dotychczas stosowane kryteria oceny trwałości (przydatności) eksploatacyjnej szyn kolejowych ulegają stopniowo dezaktualizacji. Tym samym przed diagnostami stają nowe wyzwania. W artykule przedstawiono listę wstępnie wytypowanych czynników mogących wpływać na powstawanie wad w szynach kolejowych. Scharakteryzowano je, a następnie przeanalizowano część z nich. Podjęto próbę sformułowania pierwszych wniosków
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Technika Transportu Szynowego
strony 61 - 64,
ISSN: 1232-3829 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zariczny J., Grulkowski S.: ANALIZA CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA POWSTAWANIE WYBRANYCH WAD W SZYNACH KOLEJOWYCH// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 2-3 (2013), s.61-64
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 134 razy