Analiza efektywności metod nauczania matematyki w trybie zdalnym w technikum oraz na uczelni technicznej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Analiza efektywności metod nauczania matematyki w trybie zdalnym w technikum oraz na uczelni technicznej

Abstrakt

W artykule podjęta została próba określenia efektywności metod stosowanych w nauczaniu matematyki w trybie zdalnym. Analiza została oparta o doświadczenia nauczycieli oraz wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów Technikum Łączności nr 4 w Gdańsku oraz studentów Politechniki Gdańskiej. W pracy zostały opisane formy prowadzenia zajęć, najbardziej i najmniej efektywne techniki nauczania, metody motywowania studentów, sposoby weryfikacji wiedzy oraz sugestie studentów dotyczące usprawnienia zajęć zdalnych z matematyki.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej strony 43 - 49,
ISSN: 1425-5766
Język:
polski
Rok wydania:
2021
Opis bibliograficzny:
Jarzębkowska N., Łapińska M., Niewulis A.: Analiza efektywności metod nauczania matematyki w trybie zdalnym w technikum oraz na uczelni technicznej// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 72 (2021), s.43-49
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.72.08
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 259 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi