BUILDING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CULTURE ORGANIZATION AND CLIENTS IN THE CROSS-BORDER MARKET - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

BUILDING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CULTURE ORGANIZATION AND CLIENTS IN THE CROSS-BORDER MARKET

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 2

    Scopus

Autorzy (4)

  • Zdjęcie użytkownika dr hab. inż., prof. UE Łukasz Wróblewski

    Łukasz Wróblewski dr hab. inż., prof. UE

  • Zdjęcie użytkownika  Zdzisława Dacko-Pikiewicz

    Zdzisława Dacko-Pikiewicz

  • Zdjęcie użytkownika  Josef Kašík

    Josef Kašík

  • Zdjęcie użytkownika  Lucie Chytilová

    Lucie Chytilová

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Polish Journal of Management Studies nr 18, wydanie 2, strony 402 - 415,
ISSN: 2081-7452
ISSN:
20817452
Rok wydania:
2018
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.17512/pjms.2018.18.2.32
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 15 razy

Meta Tagi