Abstrakt
This paper presents the implementation of the CSR approach among Polish small and medium enterprises, taking into account gender issues. It offers also a kind of evaluation of the national context of women entrepreneurship combined with a wider and deeper analysis of the CSR solutions that may be adressed to both, women, workers and women entrepreneurs.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Corporate Social Responsibility and Women's Entrepreneurship around the Mare Balticum strony 235 - 245
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Popowska M.: CSR in Polish SMEs from the Women Perspective// Corporate Social Responsibility and Women's Entrepreneurship around the Mare Balticum/ ed. Max Hogeforster, Philipp Jarke Hamburg: Baltic Sea Academy e.V., 2013, s.235-245
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy