CSR in Polish SMEs from the Women Perspective - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

CSR in Polish SMEs from the Women Perspective

Abstrakt

This paper presents the implementation of the CSR approach among Polish small and medium enterprises, taking into account gender issues. It offers also a kind of evaluation of the national context of women entrepreneurship combined with a wider and deeper analysis of the CSR solutions that may be adressed to both, women, workers and women entrepreneurs.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Tytuł wydania:
Corporate Social Responsibility and Women's Entrepreneurship around the Mare Balticum strony 235 - 245
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Popowska M.: CSR in Polish SMEs from the Women Perspective// Corporate Social Responsibility and Women's Entrepreneurship around the Mare Balticum/ ed. Max Hogeforster, Philipp Jarke Hamburg: Baltic Sea Academy e.V., 2013, s.235-245
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 102 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi