Design blisko użytkownika - jak potrzeby kształtują lepsze produkty - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Design blisko użytkownika - jak potrzeby kształtują lepsze produkty

Abstrakt

Jak wynika z wielu danych, sprzedaż artykułów z koszyka kosmetyczno-chemicznego rośnie zarówno wartościowo, jak i ilościowo każdego roku. Wzrostu nie zahamowała inflacja ani rosnące ceny produktów. Wynika to ze zmian społecznych i zmieniającego się stylu życia konsumentów, którzy zdążyli przywyknąć do wielu nowych rutyn pielęgnacyjnych i higienicznych. Dużą grupę tych produktów stanowią również aerozole, których znaczenie wciąż rośnie ze względu na niezliczone możliwości, jakie oferują. Można jednak zauważyć, że niektóre trendy, szczególnie te globalne, mają duży wpływ na rozwój nowych koncepcji produktów. Konsumenci sięgają po produkty mniejsze, bardziej poręczne, a zarazem przystępne cenowo. Ponadto zrównoważony rozwój i funkcjonalność stały się kluczowymi kryteriami zakupu. Z tego powodu innowacyjność produktów będzie odgrywać kluczową rolę w reagowaniu na zmieniające się potrzeby klientów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Świat Przemysłu Kosmetycznego strony 106 - 108,
ISSN: 2081-089X
Język:
polski
Rok wydania:
2025
Opis bibliograficzny:
Piotrowski N.: Design blisko użytkownika - jak potrzeby kształtują lepsze produkty// Świat Przemysłu Kosmetycznego -,iss. 1 (2025), s.106-108
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 0 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi