Abstrakt
The article presents the application of general stability theory to the study of road traffic stability immediately after an impact (crash, collision). It turns out that when modelling a collision, vehicles can be treated as colliding masses and dynamical systems can be assigned to this phenomenon.
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
1
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 39 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
MATEC Web of Conferences
nr 231,
strony 1 - 9,
ISSN: 2261-236X - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Mieloszyk E., Milewska A., Grulkowski S.: Effect of vehicle motion stability after impact/crash on traffic safety// MATEC Web of Conferences -Vol. 231, (2018), s.1-9
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1051/matecconf/201823105005
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Biomechanics of Lumbar Spine Injury in Road Barrier Collision–Finite Element Study
- Ł. Pachocki,
- K. Daszkiewicz,
- P. Łuczkiewicz
- + 1 autorów
2021