Identifying the Cognitive Complexity of Teacher-Made Examination Questions through the Lens of Bloom’s Taxonomy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Identifying the Cognitive Complexity of Teacher-Made Examination Questions through the Lens of Bloom’s Taxonomy

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (3)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
ATRAS journal nr 6, wydanie 1, strony 284 - 300,
ISSN: 2710-8759
ISSN:
2710-8759
Rok wydania:
2025
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.70091/atras/vol06no01.20
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 1 razy

Meta Tagi