Abstrakt
W pracy przedstawiono wpływ geometrii smarowanego wodą, okrętowego łożyska ślizgowego wału głównego na jego własności hydrodynamiczne.Wykazano, że wielkość luzu łożyskowego, położenie oraz liczba rowków smarnych mają znaczący wpływ na nośnosć łożyska.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Proceedings of World Tribology Congress 2009, Kyoto, Japan, September 6th-11th 2009
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Litwin W.: Influence of Bearing Bush Geometry on Properties of Water Lubricated Marine Main Shaft Bearings// Proceedings of World Tribology Congress 2009, Kyoto, Japan, September 6th-11th 2009/ ed. Japanese Society of Tribologist; Science Council of Japan. Tokyo: Japanese Society of Tribologist, 2009,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 84 razy