Abstrakt
W artykule przedstawiono główne wyniki badań widma częstotliwościowego prądu obciążenia trakcyjnego układu napędowego zsilnikami PMSM przeprowadzonych na stanowisku eksperymentalnym wyposażonym w trakcyjny silnik pojazdu szynowego. Najbardziej istotnymwynikiem pomiarów jest znajomość kluczowych harmonicznych prądu obciążenia, których częstotliwość jest równa wielokrotności prędkościobrotowej silnika. Niektóre harmoniczne przenikają także do sieci zasilającej prądu stałego, co jest kluczowe z punktu widzenia zagadnień kompatybilności elektromagnetycznej
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 25 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Opublikowano w:
-
Przegląd Elektrotechniczny
strony 204 - 207,
ISSN: 0033-2097 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Doleček R., Černý O., Novák J., Bartłomiejczyk M.: Interferencje w trakcyjnym układzie napędowym z silnikami PMSM// Przegląd Elektrotechniczny. -, nr. nr 9a (2012), s.204-207
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy