Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa
Abstrakt
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- Publikacja w czasopiśmie
- Opublikowano w:
-
ANNALES UNIVERSITATIS MARIAE CURIE-SKŁODOWSKA, SECTIO J: PAEDAGOGIA-PSYCHOLOGIA
nr 31,
wydanie 4,
ISSN: 0867-2040 - ISSN:
- 0867-2040
- Rok wydania:
- 2019
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.17951/j.2018.31.4.97-119
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 39 razy