Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Językowe wykładniki pojęcia „radość” w wypowiedziach dzieci w normie intelektualnej i dzieci z zespołem Downa

Abstrakt

Cytowania

  • 1

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
ANNALES UNIVERSITATIS MARIAE CURIE-SKŁODOWSKA, SECTIO J: PAEDAGOGIA-PSYCHOLOGIA nr 31, wydanie 4,
ISSN: 0867-2040
ISSN:
0867-2040
Rok wydania:
2019
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.17951/j.2018.31.4.97-119
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 39 razy

Meta Tagi