Knowledge Base Suitable for Answering Questions in Natural Language - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Knowledge Base Suitable for Answering Questions in Natural Language

Abstrakt

This paper presents three knowledge bases widely used by researchers coping with natural language processing: OpenCyc, DBpedia and YAGO. They are characterized from the point of view of questions answering system. In this paper a short description of the aforementioned system implementation is also presented.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Advances in Neural Networks, Fuzzy Systems and Artificial Intelligence strony 75 - 80
Język:
angielski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Boiński T., Ambrożewicz A., Szymański J.: Knowledge Base Suitable for Answering Questions in Natural Language// Advances in Neural Networks, Fuzzy Systems and Artificial Intelligence/ ed. prof. Jerzy Balicki : WSEAS Press, 2014, s.75-80
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 123 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi