Abstrakt
Treść artykułu obejmuje zagadnienia związane z powstawaniem i rozwojem współczesnych koncepcji kształcenia ustawicznego w latach 70., 80. i 90. XX wieku w Europie i w Polsce. Koncepcja kształcenia ustawicznego stanowi obecnie podstawę dla kształtowania polityki edukacyjnej Unii Europejskiej. Rozwój edukacji ustawicznej jest zjawiskiem oczywistym. Uwarunkowany różnymi czynnikami, dostarcza nowych inspiracji twórczych pedagogom, politykom i innym osobom zajmującym się zawodowo procesami edukacyjnymi. W artykule została zaprezentowana podstawowa problematyka z zakresu edukacji ustawicznej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Walkiewicz E.: Kształcenia ustawiczne w nieustannym rozwoju - współczesne koncepcje. // / : , 2004, s.0-36
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 91 razy