Methods of quality assessment and analysis of data given in customer service process on example of selected urban communication organization - result of research 2016 - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Methods of quality assessment and analysis of data given in customer service process on example of selected urban communication organization - result of research 2016

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia Informatica nr 43, strony 27 - 34,
ISSN: 0867-1753
ISSN:
0867-1753
Rok wydania:
2017
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.18276/si.2017.43-03
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 10 razy

Meta Tagi