Międzynarodowe uwarunkowania postaw nabywców odzieży wobec mody. Na przykładzie Polski, Kanady i Indii - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Międzynarodowe uwarunkowania postaw nabywców odzieży wobec mody. Na przykładzie Polski, Kanady i Indii

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (4)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Roczniki Kulturoznawcze nr 9, wydanie 4, strony 105 - 118,
ISSN: 2082-8578
ISSN:
2082-8578
Rok wydania:
2018
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.18290/rkult.2018.9.4-7
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 60 razy

Meta Tagi