Modelowanie procesów decyzyjnych przy utrzymaniu nawierzchni kolejowej. Materiały Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Technicznej Nowoczesne Technologie i Systemy Usprawniające Zarządzanie w Transporcie Kolejowym.
Abstrakt
Referat przedstawia próbę identyfikacji i modelowania procesów decyzyjnych w utrzymaniu nawierzchni kolejowej dla określenia możliwości wspomagania ich komputerowymi systemami doradczymi i wskazuje jakie obszary powinny one obejmować.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne
strony 59 - 70,
ISSN: 1231-9155 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Bogdaniuk B.: Modelowanie procesów decyzyjnych przy utrzymaniu nawierzchni kolejowej. Materiały Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Technicznej Nowoczesne Technologie i Systemy Usprawniające Zarządzanie w Transporcie Kolejowym. // ZESZYTY NAUKOWO-TECHNICZNE STOWARZYSZENIA INŻYNIERÓW I TECHNIKÓW KOMUNIKACJI RZECZPOSOPLITEJ POLSKIEJ ODDZIAŁ W KRAKOWIE. -., nr. 53,z.102 (2002), s.59-70
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy