Niewykorzystany potencjał edukacyjny wydawnictw archiwów państwowych na przykładzie serii "Ikonoteka Lubelska". - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Niewykorzystany potencjał edukacyjny wydawnictw archiwów państwowych na przykładzie serii "Ikonoteka Lubelska".

Abstrakt

Autorka dokonuje analizy przydatności i stopnia wykorzystania publikacji archiwów państwowych w edukacji historycznej na przykładzie serii wydawniczej "Ikonoteka Lubelska".

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Typ:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Tytuł wydania:
Wydawnictwa archiwów a edukacja. Rzecz o działalności wydawniczej archiwów w kontekście działań edukacyjnych i popularyzatorskich. strony 105 - 121
Rok wydania:
2020
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 59 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi