Niewykorzystany potencjał edukacyjny wydawnictw archiwów państwowych na przykładzie serii "Ikonoteka Lubelska".
Abstrakt
Autorka dokonuje analizy przydatności i stopnia wykorzystania publikacji archiwów państwowych w edukacji historycznej na przykładzie serii wydawniczej "Ikonoteka Lubelska".
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Typ:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Tytuł wydania:
- Wydawnictwa archiwów a edukacja. Rzecz o działalności wydawniczej archiwów w kontekście działań edukacyjnych i popularyzatorskich. strony 105 - 121
- Rok wydania:
- 2020
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 59 razy