Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie

Abstrakt

Artykuł przedstawia porównanie właściwości dynamicznych kubicznych krzywych C-Bezier i PH krzywych Bezier piątego stopnia na tle krzywej typu K0 uzyskanej przy zastosowaniu uniwersalnej metody modelowania krzywizny. Właściwości dynamiczne i możliwości zastosowania wymienionych krzywych w projektowaniu dróg kolejowych omówiono na przykładach łączenia krzywą przejścia dwóch łuków kołowych odwrotnych oraz dwóch łuków zgodnych (bez przypadku zawierania się jednego łuku w drugim).

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Technika Transportu Szynowego strony 1785 - 1807,
ISSN: 1232-3829
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Koc W., Palikowska K.: Ocena dynamiczna wybranych sposobów łączenia elementów trasy o zróżnicowanej krzywiźnie// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. nr 9 (2012), s.1785-1807
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 70 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi