Ocena możliwości zmiany struktury układu sterowania prędkością kątową turbozespołu w celu eliminacji synchronizatora automatycznego
Abstrakt
W artykule przedstawiono propozycję zmiany struktury układu regulacji turbozespołu parowego w celu eliminacji synchronizatora automatycznego, w procesie łączenia. Wykonano szereg analiz w zakresie zmian kąta niezgodności fazowej oraz omówiono najistotniejsze wyniki badań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Podstawowe Problemy Energoelektroniki, Elektromechaniki i Mechatroniki : PPEEm 2011 : Materiały XIV Sympozjum, Wisła, 09-12 grudnia 2011 strony 186 - 189
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Redlarski G.: Ocena możliwości zmiany struktury układu sterowania prędkością kątową turbozespołu w celu eliminacji synchronizatora automatycznego// Podstawowe Problemy Energoelektroniki, Elektromechaniki i Mechatroniki : PPEEm 2011 : Materiały XIV Sympozjum, Wisła, 09-12 grudnia 2011/ ed. Komitet Organizacyjny Sympozjum PPEE i Seminarium BSE : , 2011, s.186-189
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 67 razy