Online representation of Switzerland as a tourism destination: An exploratory research on a Chinese microblogging platform - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Online representation of Switzerland as a tourism destination: An exploratory research on a Chinese microblogging platform

Abstrakt

Cytowania

  • 1 3

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 1 6

    Scopus

Autorzy (4)

  • Zdjęcie użytkownika  Tu Hu

    Tu Hu

  • Zdjęcie użytkownika  Elena Marchiori

    Elena Marchiori

  • Zdjęcie użytkownika  Nadzeya Kalbaska

    Nadzeya Kalbaska

  • Zdjęcie użytkownika  Lorenzo Cantoni

    Lorenzo Cantoni

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Studies in Communication Sciences nr 14, wydanie 2, strony 136 - 143,
ISSN: 1424-4896
ISSN:
14244896
Rok wydania:
2014
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1016/j.scoms.2014.12.001
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 17 razy

Meta Tagi