Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands

Abstrakt

https://www.taylorfrancis.com/books/mono/10.4324/9781003178248/personal-branding-knowledge-economy-wioleta-kucharska

Cytowania

  • 3

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 3

    Scopus

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
książka - monografia autorska/podręcznik w języku o zasięgu międzynarodowym
Język:
angielski
Rok wydania:
2022
Opis bibliograficzny:
Kucharska W.: Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands. New York: Routledge, 2022. 188 s. ISBN 9781003178248
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.4324/9781003178248
Źródła finansowania:
  • Działalność statutowa/subwencja
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 318 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi