Abstrakt
Tworząc interakcyjny system graficzny należy mieć na uwadze wydajność zarówno sprzętu, jak i obsługującego go oprogramowania. Zaniedbanie analizy możliwości hardware'u i software'u grozi brakiem wydolności systemu i w efekcie koniecznością kosztownej modyfikacji sprzętu lub pracochłonnej (ze względu na przebudowę kodu) wymiany biblioteki graficznej. Oszacowanie wydajności systemu graficznego wydaje się zatem niezbędne w początkowym etapie jego wytwarzania. W oszacowaniu tym należy jednak uwzględniać specyfikę operacji graficznych tworzonego systemu. Z tego też powodu popularne benchmarki nie zawsze pozwalają na trafną ocenę wydajności. Referat przedstawia własną propozycję wielokryterialnego pomiaru wydajności systemu graficznego.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Lebiedź J., Stankiewicz M.: Pomiar wydajności systemów grafiki trójwymiarowej.// . -., (2004), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 68 razy