Quality improvement in Polish public administration in the context of the creativity potential of tools and techniques of customer satisfaction research - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Quality improvement in Polish public administration in the context of the creativity potential of tools and techniques of customer satisfaction research

Abstrakt

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK nr 2022, wydanie 9, strony 13 - 20,
ISSN: 1231-7853
ISSN:
12317853
Rok wydania:
2022
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.33226/1231-7853.2022.8.2
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 34 razy

Meta Tagi