Socioeconomic and gender inequalities in home learning during the COVID-19 pandemic: examining the roles of the home environment, parent supervision, and educational provisions - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Socioeconomic and gender inequalities in home learning during the COVID-19 pandemic: examining the roles of the home environment, parent supervision, and educational provisions

Abstrakt

Cytowania

  • 2 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 2 0

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Educational and Developmental Psychologist nr 40, wydanie 1, strony 27 - 39,
ISSN: 2059-0776
ISSN:
2059-0776
Rok wydania:
2023
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1080/20590776.2021.2014281
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 0 razy

Meta Tagi