Abstrakt
Przedstawiono stanowisko dydaktyczne, przeznaczone do laboratorium z przedmiotu zaawansowane Metody pomiarowe i diagnostyczne. Na stanowisku studenci zapoznają się z testerem wbudowanym, który jest przykładem wdrożenia strategii projektowania dla testowania.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów strony 1 - 4
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Toczek W., Kaczmarczyk-Mróz K.: Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych// XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów/ Opole: Politechnika Opolska, 2013, s.1-4
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy