Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych

Abstrakt

Przedstawiono stanowisko dydaktyczne, przeznaczone do laboratorium z przedmiotu zaawansowane Metody pomiarowe i diagnostyczne. Na stanowisku studenci zapoznają się z testerem wbudowanym, który jest przykładem wdrożenia strategii projektowania dla testowania.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów strony 1 - 4
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Toczek W., Kaczmarczyk-Mróz K.: Stanowisko dydaktyczne do testowania i diagnostyki układów w pełni różnicowych// XLV Międzyuczelniana Konferencja Metrologów/ Opole: Politechnika Opolska, 2013, s.1-4
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 101 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi