''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej

Abstrakt

Artykuł poświecony jest problemom agresywnego oddziaływania komercyjnej reklamy wielkoprzestrzennej na przestrzeń publiczną miast

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 144 - 150
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Targowski W.: ''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.144-150
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 123 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi