Abstrakt
Artykuł poświecony jest problemom agresywnego oddziaływania komercyjnej reklamy wielkoprzestrzennej na przestrzeń publiczną miast
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 144 - 150
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Targowski W.: ''Wszystko na sprzedaż'' - reklama w przestrzeni publicznej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.144-150
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 123 razy