Abstrakt
Na PKP pomiary stanu geometrii toru kolejowego w skali sieci są wykonywane za pomocą drezyn EM-120. Dane generowane przez drezynę nie zawierają znaczników punktów granicznych sektorów pomiarowych, co stanowi istotną przeszkodę przy wyrównywaniu położenia wyników kolejnych pomiarów zarejestrowanych na tym samym fragmencie toru. Synchronizacja pomiarów jest obecnie wykonywana na podstawie graficzno-porównawczej analizy wykresów pomiarów. Dlatego celowe jest opracowanie metody automatycznej synchronizacji serii pomiarowych z wykorzystaniem DGPS.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej
strony 217 - 231,
ISSN: 1897-4007 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Nowakowski M.: Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.217-231
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 107 razy