Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej

Abstrakt

Na PKP pomiary stanu geometrii toru kolejowego w skali sieci są wykonywane za pomocą drezyn EM-120. Dane generowane przez drezynę nie zawierają znaczników punktów granicznych sektorów pomiarowych, co stanowi istotną przeszkodę przy wyrównywaniu położenia wyników kolejnych pomiarów zarejestrowanych na tym samym fragmencie toru. Synchronizacja pomiarów jest obecnie wykonywana na podstawie graficzno-porównawczej analizy wykresów pomiarów. Dlatego celowe jest opracowanie metody automatycznej synchronizacji serii pomiarowych z wykorzystaniem DGPS.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej strony 217 - 231,
ISSN: 1897-4007
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Nowakowski M.: Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.217-231
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 107 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi