Abstrakt
W nineijszym opracowaniu zaprezentowano kluczowe aspekty jakości w projektach usługowych. Przedstawiono charakterystykę determinant jakości w percepcji członków zespołu projektowego, jak również użytkowników wyniku. Determinanty zostały zaprezentowane w podziale na dwie grupy. Pierwsza grupa dotyczy determinant wystepujących we wszystkich projektach usługowych, druga zaś - determinant jakości uwzgledniających specyfikę danego rodzaju projektu usługowego
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 33 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
strony 217 - 226,
ISSN: 1641-3466 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Percepcja jakości projektów usługowych// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -., nr. 96 (2016), s.217-226
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 128 razy