Percepcja jakości projektów usługowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Percepcja jakości projektów usługowych

Abstrakt

W nineijszym opracowaniu zaprezentowano kluczowe aspekty jakości w projektach usługowych. Przedstawiono charakterystykę determinant jakości w percepcji członków zespołu projektowego, jak również użytkowników wyniku. Determinanty zostały zaprezentowane w podziale na dwie grupy. Pierwsza grupa dotyczy determinant wystepujących we wszystkich projektach usługowych, druga zaś - determinant jakości uwzgledniających specyfikę danego rodzaju projektu usługowego

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska strony 217 - 226,
ISSN: 1641-3466
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: Percepcja jakości projektów usługowych// Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska. -., nr. 96 (2016), s.217-226
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 128 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi