Abstrakt
W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 13 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
nr Nr 272,
strony 145 - 150,
ISSN: 1234-3706 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 144 razy