Jan Wyrwiński
Contact
- No data
Publication showcase
-
Knowledge Management Challenges in Collaborative Design of a Virtual Call Centre
This paper presents the analysis of knowledge management issues for an user interface consulting project relevant during the development of a Virtual Call Centre. Experiences gathered by the team of designers and team of usability consultants have been described and evaluated from the knowledge management viewpoint. A concept of a knowledge-based system, potentially supporting usability consulting in subsequent IT projects has...
-
Determinanty powstawania i rozwoju uniwersyteckich firm typu spin-off w warunkach gospodarki opartej na wiedzy
W pracy przedstawiono główne determinanty tworzenia i rozwoju akademickich spin-offów w kontekście rozwoju gospodarki opartej na wiedzy (GOW). Poza krótką charakterystyką GOW zamieszczono zwięzłą analizę czynników kształtujących populację firm odpryskowych i opisano wyznaczniki ich rozwoju na bazie badań przeprowadzonych przez jednego z autorów. Tłem dla przedstawionych wyników uczyniono gospodarkę USA, będącą przykładem dynamicznych...
-
Możliwości wdrożenia strategicznej karty wyników w Instytucie Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie.
Autorzy wskazują strategiczną kartę wyników jako instrument doskonalenia zarządzania instytutem naukowo-badawczym, na przykładzie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie. W opracowAniu podjęto próbę implementacji tej metody w zakresie każdej z czterech perspektyw strategicznej karty wyników, formułując uprzednio cele strategiczne IO PAN. Wskazano także związki przyczynowo-skutkowe sformułowanych celów szczegółowych działalności ze...
seen 418 times