Badania użyteczności usług on-line: pozainformatyczne determinanty satysfakcji klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badania użyteczności usług on-line: pozainformatyczne determinanty satysfakcji klienta

Abstract

Artykuł omawia proponowaną metodykę badań użyteczności usług on-line z udziałem użytkowników oraz jej zastosowanie. Proponowana metodyka jest ukierunkowana przede wszystkim na analizę wpływu pozainformatycznych (głownie ekonomicznych) czynników na satysfakcje klientów usług on-line. Z pilotażowego zastosowania metodyki wynika możliwość przeniesienia w znacznym zakresie metod badawczych z obszaru interakcji człowiek-komputer (HCI) do projektowania i doskonalenia usług on-line.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Problemy Zarządzania pages 164 - 176,
ISSN: 1644-9584
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Sikorski M.: Badania użyteczności usług on-line: pozainformatyczne determinanty satysfakcji klienta// Problemy Zarządzania. -., nr. [zeszyt specjalny] (2011), s.164-176
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 210 times

Recommended for you

Meta Tags