Abstrakt
Artykuł omawia proponowaną metodykę badań użyteczności usług on-line z udziałem użytkowników oraz jej zastosowanie. Proponowana metodyka jest ukierunkowana przede wszystkim na analizę wpływu pozainformatycznych (głownie ekonomicznych) czynników na satysfakcje klientów usług on-line. Z pilotażowego zastosowania metodyki wynika możliwość przeniesienia w znacznym zakresie metod badawczych z obszaru interakcji człowiek-komputer (HCI) do projektowania i doskonalenia usług on-line.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Zarządzania
strony 164 - 176,
ISSN: 1644-9584 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: Badania użyteczności usług on-line: pozainformatyczne determinanty satysfakcji klienta// Problemy Zarządzania. -., nr. [zeszyt specjalny] (2011), s.164-176
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 246 razy