Abstrakt
W publikacji poddano analizie główne koncepcje jakości usług on-line, zorientowane na następujące cele: jakość techniczno-funkcjonalna, interakcja użytkownik-system, doświadczenie użytkownika (User Experience), satysfakcja klienta oraz budowa relacji i lojalności klienta. Omówiono związek tych koncepcji z pięcioma perspektywami projektowymi jako środkami realizacji wspomnianych celów jakościowych. Przeanalizowano istotę i zawartość omawianych podejść oraz przedstawiono postulat ich integracji w ramach modelu projektowego przeznaczonego do zapewnienia kompleksowej jakości usług on-line.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy strony 9 - 36
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie// W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy/ ed. Basińska B., Garnik I. Politechnika Gdańska: Wydział Zarządzania i Ekonomii, 2014, s.9-36
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 209 razy